Měna
Česká koruna CZK
Euro EUR
Poradíme vám s výběrem
+420 220 920 820(všední dny 10:00 -18:00)

Nezapomněli jste na něco?

Nákupní košík

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Reklamační řád a postup pro reklamaci

Reklamační řád

Dorazilo Vám objednané zboží jiné, než mělo nebo je dokonce poškozené? Kontaktujte nás co nejdříve na eshop@hanibal.cz nebo na čísle +420 220 920 820 (pouze všední dny 10-18). Chcete-li zboží, které Vám dorazilo v pořádku pouze vyměnit nebo vrátit, postupujte, prosím, podle pokynů ZDE.


Zakoupili jste v Hanibalu zboží a během záruční doby jste na něm objevili vadu, která není způsobena běžným opotřebením? Reklamujte zboží ihned bez zbytečného odkladu.

• Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb. a je nedílnou součástí obchodních podmínek.
• Můžete tak učinit buď osobně nebo odesláním balíčku. 
• Zboží k reklamaci musí být suché a čisté. V opačném případě může být účtován poplatek za vyčištění.
• Vadné zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po přijetí/posouzení reklamovaného zboží. 
• Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
• Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
• Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
• Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme Vám odeslali zprávu přijali na prodejně, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
• Záruční doba je uvedena u každého zboží.
• Spotřebitel souhlasí s předáním svých osobních (kontaktních) údajů dodavateli zboží za účelem urychlení a zjednodušení reklamačního řízení.
 

Jak postupovat při reklamaci?

Registrovaní zákazníci Klubu Hanibal mohou všechny požadavky na reklamaci pohodlně vyřídit po přihlášení do zákaznického účtu v sekci Moje nákupy.

Koupili jste zboží přes e-shop?
Reklamaci můžete uplatnit buď osobně nebo odesláním balíčku.

Pro osobní podání postupujte takto: Na kteroukoliv z našich prodejen přineste zboží spolu s dokladem o koupi (to neplatí pro registrované nákupy členů Klubu Hanibal - těm doklady o nákupu evidujeme elektronicky, tedy stačí dostavit se pouze se zbožím, které chcete reklamovat). Reklamaci s Vámi na místě sepíšeme a následně vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás pak upozorníme zprávou.

Pokud potřebujete reklamovat zboží na dálku, postupujte takto: Vyplňte online Reklamační formulář, a poté zboží pošlete na adresu střediska e-shopu. Po přijetí zboží budete informováni a reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás budeme informovat zprávou a pošleme balík zpět na Vaši adresu. 

Online formulář pro reklamaci zboží nakoupené na e-shopu najdete také ZDE.
 

Koupili jste zboží přímo na prodejně?
Reklamaci můžete uplatnit buď osobně nebo odesláním balíčku.

Pro osobní podání postupujte takto: Na kteroukoliv z našich prodejen přinesete zboží spolu s dokladem o koupi (to neplatí pro registrované nákupy členů Klubu Hanibal - těm doklady o nákupu evidujeme elektronicky, tedy stačí dostavit se pouze se zbožím, které chcete reklamovat). Reklamaci s Vámi na místě sepíšeme a následně vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás pak upozorníme zprávou.

Pokud potřebujete reklamovat zboží na dálku, postupujte takto: Nejprve vyplňte PDF Reklamační formulář. Ten buď uložte a odešlete nám na e-mail reklamace@hanibal.cz nebo přiložte vytištěný formulář ke zboží. To pečlivě zabalte a odešlete na adresu střediska e-shopu (viz. níže). Po přijetí zboží budete informováni a reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás budeme informovat zprávou a pošleme balík zpět na Vaši adresu. 

PDF formulář pro reklamaci najdete také ZDE.
 

Adresa pro zasílání zboží na reklamaci:
Hanibal Sport s.r.o.
Litevská 1174/8
100 00  PRAHA 10
Česká republika


Nevíte si rady? 
Napište nám, prosím, na reklamace@hanibal.cz nebo zavolejte na infolinku +420 220 920 820 (pouze všední dny 10-18).

Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Poradíme vám
s výběrem

220 920 820(všední dny 10:00 -18:00)

info@hanibal.cz