Měna
Česká koruna CZK
Euro EUR
Poradíme vám s výběrem
+420 220 920 820(všední dny 08:30 - 16:30)

Nezapomněli jste na něco?

Nákupní košík

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Reklamace a reklamační řád

Reklamační řád

Dorazilo Vám objednané zboží jiné, než mělo nebo je dokonce poškozené? Kontaktujte nás co nejdříve na info@hanibal.cz nebo na čísle +420 220 920 820 (pouze všední dny 8.30-16.30). Chcete-li zboží, které Vám dorazilo v pořádku pouze vyměnit nebo vrátit, postupujte, prosím, podle pokynů ZDE.
 

Aktuálně vracíme reklamace přepravní společností GLS. Prosím uvádějte ve formulářích aktuální adresu doručení. Děkujeme za pochopení.

Zakoupili jste v Hanibalu zboží a během záruční doby jste na něm objevili vadu, která není způsobena běžným opotřebením? Reklamujte zboží ihned bez zbytečného odkladu.

• Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 374/2022 Sb. a je nedílnou součástí obchodních podmínek.
• Můžete tak učinit buď osobně nebo odesláním balíčku. 
• Zboží k reklamaci musí být suché a čisté. V opačném případě může být účtován poplatek za vyčištění.
• Vadné zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po přijetí/posouzení reklamovaného zboží. 
• Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
• Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
• Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme vyřízenou reklamaci přijali na prodejně a odeslali Vám zprávu, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
• Odpovědnost za vady je uvedena u každého zboží.
• Spotřebitel souhlasí s předáním svých osobních (kontaktních) údajů dodavateli zboží za účelem urychlení a zjednodušení reklamačního řízení.


Jak postupovat při reklamaci?

Registrovaní zákazníci Klubu Hanibal mohou všechny požadavky na reklamaci pohodlně vyřídit po přihlášení do zákaznického účtu v sekci Moje nákupy.

Koupili jste zboží přes e-shop?
Reklamaci můžete uplatnit buď osobně nebo odesláním balíčku. Odeslání reklamace máte od nás zdarma při využití Zásilkovny (kód 93153451, nemusíte nic tisknout).

Pro osobní podání postupujte takto: Na kteroukoliv z našich prodejen přineste zboží spolu s dokladem o koupi (to neplatí pro registrované nákupy členů Klubu Hanibal - těm doklady o nákupu evidujeme elektronicky, tedy stačí dostavit se pouze se zbožím, které chcete reklamovat). Reklamaci s Vámi na místě sepíšeme a následně vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás pak upozorníme zprávou.

Pokud potřebujete reklamovat zboží na dálku, postupujte takto: Vyplňte online Reklamační formulář, a poté zboží pošlete na adresu střediska e-shopu. Po přijetí zboží budete informováni a reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás budeme informovat zprávou a pošleme balík zpět na Vaši adresu. 

 Online formulář pro reklamaci zboží nakoupeného na e-shopu najdete zde:


Koupili jste zboží přímo na prodejně?
Reklamaci můžete uplatnit buď osobně nebo odesláním balíčku. Odeslání reklamace máte od nás zdarma při využití Zásilkovny (kód 93153451, nemusíte nic tisknout).


Pro osobní podání postupujte takto: Na kteroukoliv z našich prodejen přinesete zboží spolu s dokladem o koupi (to neplatí pro registrované nákupy členů Klubu Hanibal - těm doklady o nákupu evidujeme elektronicky, tedy stačí dostavit se pouze se zbožím, které chcete reklamovat). Reklamaci s Vámi na místě sepíšeme a následně vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás pak upozorníme zprávou.

Pokud potřebujete reklamovat zboží na dálku, postupujte takto: Nejprve vyplňte PDF Reklamační formulář. Ten buď uložte a odešlete nám na e-mail reklamace@hanibal.cz nebo přiložte vytištěný formulář ke zboží. To pečlivě zabalte a odešlete na adresu střediska e-shopu (viz. níže). Po přijetí zboží budete informováni a reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás budeme informovat zprávou a pošleme balík zpět na Vaši adresu. 

PDF formulář pro reklamaci zboží nakoupeného na prodejně najdete zde:


Adresa pro zasílání zboží na reklamaci:
Hanibal Sport s.r.o.
K Žižkovu 640/9
190 00  PRAHA 9
Česká republika


Nevíte si rady? 
Napište nám, prosím, na reklamace@hanibal.cz nebo zavolejte na infolinku +420 220 920 820 (pouze všední dny 8:30-16:30).

Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Poradíme vám
s výběrem

220 920 820(všední dny 08:30 - 16:30)

info@hanibal.cz