Reklamační řád
Dorazilo Vám objednané zboží jiné, než mělo nebo je dokonce poškozené? Kontaktujte nás co nejdříve na info@hanibal.cz nebo na čísle +420 220 920 820 (pouze všední dny 8.30-16.30). Chcete-li zboží, které Vám dorazilo v pořádku pouze vyměnit nebo vrátit, postupujte, prosím, podle pokynů ZDE.
Aktuálně vracíme reklamace přepravní společností GLS. Prosím uvádějte ve formulářích aktuální adresu doručení. Děkujeme za pochopení.
Zakoupili jste v Hanibalu zboží a během záruční doby jste na něm objevili vadu, která není způsobena běžným opotřebením? Reklamujte zboží ihned bez zbytečného odkladu.
• Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 374/2022 Sb. a je nedílnou součástí obchodních podmínek.
• Můžete tak učinit buď osobně nebo odesláním balíčku.
• Zboží k reklamaci musí být suché a čisté. V opačném případě může být účtován poplatek za vyčištění.
• Vadné zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po přijetí/posouzení reklamovaného zboží.
• Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
• Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
• Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme vyřízenou reklamaci přijali na prodejně a odeslali Vám zprávu, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
• Odpovědnost za vady je uvedena u každého zboží.
• Spotřebitel souhlasí s předáním svých osobních (kontaktních) údajů dodavateli zboží za účelem urychlení a zjednodušení reklamačního řízení.
Jak postupovat při reklamaci?
Registrovaní zákazníci Klubu Hanibal mohou všechny požadavky na reklamaci pohodlně vyřídit po přihlášení do zákaznického účtu v sekci Moje nákupy.
Koupili jste zboží přes e-shop?
Reklamaci můžete uplatnit buď osobně nebo odesláním balíčku.
• Pro osobní podání postupujte takto: Na kteroukoliv z našich prodejen přineste zboží spolu s dokladem o koupi (to neplatí pro registrované nákupy členů Klubu Hanibal - těm doklady o nákupu evidujeme elektronicky, tedy stačí dostavit se pouze se zbožím, které chcete reklamovat). Reklamaci s Vámi na místě sepíšeme a následně vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás pak upozorníme zprávou.
• Pokud potřebujete reklamovat zboží na dálku, postupujte takto: Vyplňte online Reklamační formulář, a poté zboží pošlete na adresu střediska e-shopu. Po přijetí zboží budete informováni a reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás budeme informovat zprávou a pošleme balík zpět na Vaši adresu.
Online formulář pro reklamaci zboží nakoupeného na e-shopu najdete zde:
Koupili jste zboží přímo na prodejně?
Reklamaci můžete uplatnit buď osobně nebo odesláním balíčku.
• Pro osobní podání postupujte takto: Na kteroukoliv z našich prodejen přinesete zboží spolu s dokladem o koupi (to neplatí pro registrované nákupy členů Klubu Hanibal - těm doklady o nákupu evidujeme elektronicky, tedy stačí dostavit se pouze se zbožím, které chcete reklamovat). Reklamaci s Vámi na místě sepíšeme a následně vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás pak upozorníme zprávou.
• Pokud potřebujete reklamovat zboží na dálku, postupujte takto: Nejprve vyplňte PDF Reklamační formulář. Ten buď uložte a odešlete nám na e-mail reklamace@hanibal.cz nebo přiložte vytištěný formulář ke zboží. To pečlivě zabalte a odešlete na adresu střediska e-shopu (viz. níže). Po přijetí zboží budete informováni a reklamaci vyřídíme v nejkratším možném čase, nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí. O jejím vyřízení Vás budeme informovat zprávou a pošleme balík zpět na Vaši adresu.
PDF formulář pro reklamaci zboží nakoupeného na prodejně najdete zde:
Adresa pro zasílání zboží na reklamaci:
Hanibal Sport s.r.o.
K Žižkovu 640/9
190 00 PRAHA 9
Česká republika
Nevíte si rady?
Napište nám, prosím, na reklamace@hanibal.cz nebo zavolejte na infolinku +420 220 920 820 (pouze všední dny 8:30-16:30).