Doručujete objednávky na Slovensko a i do jiných zahraničních zemí?
Ano, na Slovensko posíláme objednávky přes dopravní službu GLS nebo Zásilkovna.
Do dalších států využíváme firmu GLS. Cílový stát si vyberete v košíku, ceny dopravy pro jednotlivé státy jsou různé.
Jaký je stav mé objednávky?
Stav své objednávky jednoduše zkontrolujete ve svém online účtu Hanibal klubu. Pokud je objednávka ve stavu přijata, znamená to, že jsme Vaši objednávku obdrželi a začínáme na ní pracovat. Jakmile bude objednávka kompletní, přijde Vám sms a email s informací o možnosti vyzvednutí.
Mohu prodloužit rezervaci?
Ano, rezervaci je možné prodloužit maximálně o týden a to telefonicky na čísle 220 920 820. Připravte si prosím jméno a příjmení toho, na koho je rezervace vytvořená.
Je zboží dostupné?
Dostupnost zboží je u každého produktu na webu uvedena online a pravidelně se aktualizuje. Každá varianta barvy i velikosti má svou vlastní skladovou zásobu. Zvolením požadované barvy a velikosti se Vám počet kusů skladem ukáže (včetně místa, kde je daný produkt skladem). Skladovost na e-shopu zobrazí jak zásoby na Centrálním skladu, tak na všech prodejnách. Sklady jsou spolu propojené a pro účely objednávek si zboží přeposílají.
Například: Je-li na e-shopu batoh Osprey označený “2 ks skladem” na prodejně v Praze, znamená to, že si jej můžete přijít osobně koupit na danou konkrétní prodejnu nebo jej objednat i skrze e-shop.
Skladem u dodavatele je variantou dostupnosti, která říká: dané zboží není skladem na žádné prodejně ani na Centrálním skladu Hanibalu, ale je skladem u našeho dodavatele. Pokud si takové zboží objednáte, samozřejmě jej u dodavatele objednáme a doručíme Vám jej. Pouze doba dodání se prodlouží o dobu potřebnou k zaslání produktu od dodavatele k nám (většinou 2 až 3 dny).
Jeden kus z objednávky není skladem. Co to znamená?
Není se čeho obávat! Může se stát, že některou z položek, které jste objednali, nemáme aktuálně skladem (případně jste objednali více kusů jedné položky). To však nevadí. Produkt objednáme u dodavatele. Výsledkem je pouze pozdržení doručovací doby o 2 až 3 pracovní dny.
V případě, kdy není zboží skladem u nás ani u dodavatele, Vás budeme samozřejmě informovat.
Kdy mohu očekávat dodání zásilky?
Pokud je vše z objednávky skladem na centrálním skladu, objednávka se expeduje tentýž nebo následující den (záleží na čase, kdy jste objednávku vytvořili). Je-li zboží skladem na více místech (prodejnách), zasílá se ke kompletaci na centrální sklad a pak k Vám. Doba dodání se pak může prodloužit maximálně na 3 až 5 pracovních dní.
Lze zakoupené zboží vyměnit/vrátit?
Jistě že ano! Zakoupené zboží máte možnost vyměnit nebo vrátit do 14 dnů od zakoupení a to v neporušeném stavu spolu s visačkami. Pokud jste členem Hanibal klubu, prodlužuje se tato lhůta na 30 dní, během kterých můžete zboží vyměnit i vrátit.
Více informací naleznete zde.
Zakoupili jste zboží s vadou? Co mám dělat?
Zakoupili jste v Hanibalu zboží a během záruční doby jste na něm objevili vadu, která není způsobena běžným opotřebením? Reklamujte zboží ihned bez zbytečného odkladu.
• Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb. a je nedílnou součástí obchodních podmínek.
• Můžete tak učinit buď osobně nebo odesláním balíčku.
• Zboží k reklamaci musí být suché a čisté. V opačném případě může být účtován poplatek za vyčištění.
• Vadné zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po přijetí/posouzení reklamovaného zboží.
• Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
• Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
• Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
• Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme vyřízenou reklamaci přijali na prodejně a odeslali Vám zprávu, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
• Záruční doba je uvedena u každého zboží.
• Spotřebitel souhlasí s předáním svých osobních (kontaktních) údajů dodavateli zboží za účelem urychlení a zjednodušení reklamačního řízení.
Jak postupovat při reklamaci?
Máte tři možnosti reklamace:
1) Zboží spolu s fakturou po vyplnění online reklamačního formuláře zaslat na adresu:
Hanibal sport - REKLAMACE
K Žižkovu 640/9
190 00 Praha 9
E-mail: reklamace@hanibal.cz
2) V případě nefunkčnosti online reklamačního formuláře zašlete zboží spolu s fakturou a vyplněným PDF reklamačním listem na adresu:
Hanibal sport - REKLAMACE
K Žižkovu 640/9
190 00 Praha 9
E-mail: reklamace@hanibal.cz
3) Zboží zanést spolu s fakturou na kteroukoliv naši prodejnu.
Jak zjistím, že je balík zaslaný na reklamaci doručený do Hanibalu?
Jakmile obdržíme balík, přijde Vám informační sms, že jsme Vaši reklamaci přijali.
V jakém stavu je má reklamace?
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Pokud se blíží konec reklamace a nedostali jste žádnou zpětnou vazbu, lze si o informaci napsat na reklamace@hanibal.cz.
Je možné objednávku zrušit?
Ano, objednávku lze zrušit buď telefonicky na 220 920 820 nebo e-mailem na info@hanibal.cz. Součástí emailu by mělo být číslo objednávky.
Potřebuji pomoci s výběrem.
Nevíte si rady a potřebujete poradit? Nejjednodušším a nejlepším způsobem je návštěva naší prodejny, kde Vám ochotně poradí naši zkušení členové Hanibal týmu.
V případě, že nemáte možnost návštěvy, kontaktujte naši zákaznickou linku, která Vám je k dispozici od 8.30 do 16.30 (220 920 820, info@hanibal.cz). Další užitečné rady a tipy najdete i v naší Hanibal Poradně.
Chci si zboží pouze vyzkoušet na prodejně. Je to možné?
Ano, je to možné! Doporučenou možností je vytvořit objednávku na e-shopu, zvolit platbu hotově a jako dopravu osobní odběr. V takovém případě veškeré zboží, co máte v objednávce, budete mít pohromadě připravené a po vyzkoušení zaplatíte pouze ty kusy, které opravdu chcete.
Lze platit poukázkami Sodexo nebo Flexi pass?
Platby poukazy Sodexo i Flexi pass bohužel nejsou v tuto chvíli možné.
Více informací o způsobu platby zde.
Nepřičetl se mi nákup do účtu. Co mám dělat?
Technologický šotek se může zjevit skoro všude. Výjimečně se může stát, že se Vám nákup nepropíše do Vašeho online účtu Hanibal. V takovém případě nás, prosíme, kontaktujte e-mailem na info@hanibal.cz a zašlete nám informace o Vašem nákupu (kdy a kde jste zboží zakoupili, ideálně s fotografií/scanem účtenky/faktury, a také e-mail, pod kterým je vytvořena Vaše registrace). Zjednáme nápravu.
Jak mám o zboží pečovat?
Připravili jsme pro Vás v naší poradně stručné informace jak nejlépe o zboží pečovat.
Naši poradnu s tématem jak pečovat najdete zde.
Kdy dostanu body za svůj nákup?
3 % z každého nákupu zpět? To zní skvěle! Body za nákup se přičítají po uplynutí 30denní lhůty, během které je možné zboží vrátit nebo vyměnit. Jakmile tato lhůta uplyne, body se ukáží ve Vašem hanibalím účtu a vy tak můžete pokračovat ve zvýhodněném nakupování.