Měna
Česká koruna CZK
Euro EUR
Poradíme vám s výběrem
+420 220 920 820(všední dny 10:00 -18:00)

Nezapomněli jste na něco?

Nákupní košík

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

V pondělí 28. 9. máme otevřenou pouze pobočku na Senovážném náměstí v čase 9-15 hod. Ostatní prodejny jsou zavřené.

Časté dotazy

Doručujete objednávky na Slovensko a i do jiných zahraničních zemí?

Ano, na Slovensko posíláme objednávky přes dopravní službu GLS nebo Zásilkovna. U objednávek na Slovensko v celkové hodnotě alespoň 150 Eur (pro členy Klubu Hanibal 120 Eur) je poštovné zdarma.

Do dalších států využíváme firmu GLS. Cílový stát si vyberete v košíku, ceny dopravy pro jednotlivé státy jsou různé.

Jaký je stav mé objednávky?

Stav své objednávky jednoduše zkontrolujete ve svém online účtu Hanibal klubu. Pokud je objednávka ve stavu přijata, znamená to, že jsme Vaši objednávku obdrželi a začínáme na ní pracovat. Jakmile bude objednávka kompletní, přijde Vám sms a email s informací o možnosti vyzvednutí.

Mohu prodloužit rezervaci?

Ano, rezervaci je možné prodloužit maximálně o týden a to telefonicky na čísle 220 920 820. Připravte si prosím jméno a příjmení toho, na koho je rezervace vytvořená.

Je zboží dostupné?

Dostupnost zboží je u každého produktu na webu uvedena online a pravidelně se aktualizuje. Každá varianta barvy i velikosti má svou vlastní skladovou zásobu. Zvolením požadované barvy a velikosti se Vám počet kusů skladem ukáže (včetně místa, kde je daný produkt skladem). Skladovost na e-shopu zobrazí jak zásoby na Centrálním skladu, tak na všech prodejnách. Sklady jsou spolu propojené a pro účely objednávek si zboží přeposílají.

Například: Je-li na e-shopu batoh Osprey označený “2 ks skladem” na prodejně v Praze, znamená to, že si jej můžete přijít osobně koupit na danou konkrétní prodejnu nebo jej objednat i skrze e-shop.

Skladem u dodavatele je variantou dostupnosti, která říká: dané zboží není skladem na žádné prodejně ani na Centrálním skladu Hanibalu, ale je skladem u našeho dodavatele. Pokud si takové zboží objednáte, samozřejmě jej u dodavatele objednáme a doručíme Vám jej. Pouze doba dodání se prodlouží o dobu potřebnou k zaslání produktu od dodavatele k nám (většinou 2 až 3 dny).

Jeden kus z objednávky není skladem. Co to znamená?

Není se čeho obávat! Může se stát, že některou z položek, které jste objednali, nemáme aktuálně skladem (případně jste objednali více kusů jedné položky). To však nevadí. Produkt objednáme u dodavatele. Výsledkem je pouze pozdržení doručovací doby o 2 až 3 pracovní dny.

V případě, kdy není zboží skladem u nás ani u dodavatele, Vás budeme samozřejmě informovat.

Kdy mohu očekávat dodání zásilky?

Pokud je vše z objednávky skladem na centrálním skladu, objednávka se expeduje tentýž nebo následující den (záleží na čase, kdy jste objednávku vytvořili). Je-li zboží skladem na více místech (prodejnách), zasílá se ke kompletaci na centrální sklad a pak k Vám. Doba dodání se pak může prodloužit maximálně na 3 až 5 pracovních dní. 

Lze zakoupené zboží vyměnit?

Jistě že ano! Zakoupené zboží máte možnost vyměnit nebo vrátit do 14 dnů od zakoupení a to v neporušeném stavu spolu s visačkami. Pokud jste členem Hanibal klubu, prodlužuje se tato lhůta na 60 dní, během kterých můžete zboží vyměnit i vrátit.

Více informací naleznete zde.

Je možné zboží vrátit?

Jistě že ano! Zakoupené zboží máte možnost vrátit do 14 dnů od zakoupení a to v neporušeném stavu spolu s visačkami. Pokud jste členem Hanibal klubu, prodlužuje se tato lhůta na 60 dní, během kterých můžete zboží vyměnit i vrátit.

Možnost vrácení je skrze GLS, Českou poštu nebo Zásilkovnu. V případě Zásilkovna jde o způsob, kdy zaneste zboží na zásilkovnu a nahlásíte následující kód: 93153451, tím se zboží odešle na naše náklady zpět.

Více informací naleznete zde.

Jak postupovat při reklamaci?

Máte dvě možnosti reklamace:

Zboží spolu s fakturou a reklamačním listem zaslat na adresu:

Hanibal sport - REKLAMACE
Litevská 1174/8
100 00 Praha 10
E-mail: reklamace@hani­bal.cz

Zboží zanést spolu s fakturou na kteroukoliv naši prodejnu.
Více informací najdete zde.

Je možné objednávku zrušit?

Ano, objednávku lze zrušit buď telefonicky na 220 920 820 nebo e-mailem na info@hanibal.cz . Součástí emailu by mělo být číslo objednávky.

V jakém stavu je má reklamace?

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Pokud se blíží konec reklamace a nedostali jste žádnou zpětnou vazbu, lze si o informaci napsat na reklamace@hanibal.cz.

Potřebuji pomoci s výběrem.

Nevíte si rady a potřebujete poradit? Nejjednodušším a nejlepším způsobem je návštěva naší prodejny, kde Vám ochotně poradí naši zkušení členové Hanibal týmu.
V případě, že nemáte možnost návštěvy, najdete užitečné rady a tipy v Hanibal Poradně.

Chci si zboží pouze vyzkoušet na prodejně. Je to možné?

Ano, je to možné! Doporučenou možností je vytvořit objednávku na e-shopu, zvolit platbu hotově a a jako dopravu osobní odběr. V takovém případě veškeré zboží, co máte v objednávce, budete mít pohromadě připravené a po vyzkoušení zaplatíte pouze ty kusy, které opravdu chcete.

Lze platit poukázkami Sodexo nebo Flexi pass?

Ano, přijímáme platbu poukazy Sodexo i Flexi pass.
Více informací o způsobu platby zde.

Nepřičetl se mi nákup do účtu. Co mám dělat?

Technologický šotek se může zjevit skoro všude. Výjimečně se může stát, že se Vám nákup nepropíše do Vašeho online účtu Hanibal. V takovém případě nás, prosíme, kontaktujte e-mailem na info@hanibal.cz a zašlete nám informace o Vašem nákupu (kdy a kde jste zboží zakoupili, ideálně s fotografií/scanem účtenky/faktury, a také e-mail, pod kterým je vytvořena Vaše registrace). Zjednáme nápravu.

Jak mám o zboží pečovat?

Připravili jsme pro Vás v naší poradně stručné informace jak nejlépe o zboží pečovat.
Naši poradnu s tématem jak pečovat najdete zde.

Jak zjistím, že je balík zaslaný na reklamaci doručený do Hanibalu?

Jakmile obdržíme balík, přijde Vám informační sms, že jsme Vaši reklamaci přijali.

Rád/a bych se podrobněji informoval/a o kurzech Hanibal Academy. 

Veškeré informace o kurzech jsou na našich stránkách. Pokud máte specifický dotaz, obracejte se. prosím, na e-mail academy@hanibal.cz.

Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Poradíme vám
s výběrem

220 920 820(všední dny 10:00 -18:00)

info@hanibal.cz