PRODEJNY
S novým rozvolněním otevíráme od pondělí 10. května naše prodejny pro nákup veškerého oblečení a vybavení. Stále platí, že všichni zaměstnanci v Hanibalu budou vybaveni respirátory s certifikací FFP2 nebo českými šátky s nanofiltrem, které naplňují všechny technické podmínky a požadavky pro výrobek normy ČSN EN 14683+AC. Pravidelná desinfekce prostor je samozřejmostí, stejně tak pravidelné testování všech zaměstnanců Hanibalu.
OTEVÍRACÍ DOBA
- Otevřeno budeme mít ve standardních otevíracích hodinách, tedy ve všední dny 10:00 - 19:00 (ve čtvrtek do 20:00) a v sobotu 10:00 - 15:00. V neděli jezdíme na hory a dál.
OSTATNÍ PRAVIDLA PRODEJEN:
- I nadále platí dodržování 2m rozestupů na prodejnách i před nimi. Na prodejnách jsou rozestupy naznačeny samolepkami.
- Platí pravidlo 1 zákazník na 15m². Počet zákazníků budeme na jednotlivých prodejnách hlídat. Prosíme, držte se pokyny našich prodavačů.
- Desinfekční prostředek bude k dispozici u vstupu.
- Upřednostňujeme bezkontaktní platby kartou.
- Konečně je možné oblečení i boty zkoušet, prosíme, ale o dodržování hygienických pravidel jako desinfekce rukou a dodržování rozestupů.
Děkujeme a budeme se na Vás těšit!
E-SHOP
Náš e-shop a logistické centrum jede na plné obrátky a snaží se vyřizovat Vaše objednávky tak rychle, jak to jen jde. Pokud byste měli jakékoliv dotazy, neváhejte se obrátit na naši infolinku: +420 220 920 820 (ve všední dny 8:30 - 16:30).
Dopravní společnosti v době karantén
GLS funguje ve standardním režimu, jen prosí zákazníky, aby své objednávky platili předem. Dobírku u řidiče by mělo být možné zaplatit bezkontaktně kartou.
Zásilkovna má potvrzeno, že výdejny internetových objednávek mohou být otevřené, i když se vyskytují v rámci obchodu, který je jinak vládním nařízením uzavřen. I zde je možné platit pouze bezhotovostně.
I nadále zůstává v nabídce i PPL, abychom zvládli odeslat všechny vaše objednávky.
REKLAMACE A VÝMĚNA ZBOŽÍ
Reklamace nám můžete přinést i na prodejny. Prosíme ale, pokud to je jen trochu možné, abyste nám reklamace zaslali poštou nebo využijte odeslání balíčku přes Zásilkovnu, kde jsou náklady na nás. Jak postupovat při reklamaci najdete zde.Pokud na vás čeká vyřízená reklamace na některé z našich prodejen, zavolejte nám nebo nám napište a my vám reklamaci pošleme domů.
Výměna zboží z objednávek je na našich prodejnách možná. Pro rychlejší a pohodlnější výměnu bude lepší, když si na nový kousek vybavení uděláte objednávku a my Vám ji připravíme. Až přijdete, vyměníme Vám kus za kus. (např. Je-li Vám vaše nová bunda velká, uděláte objednávku na menší velikost, my Vám ji připravíme k vyzvednutí a až přijdete bundy rychle vyměníme.), Samozřejmě stále platí, že nám můžete zboží poslat i přes Zásilkovnu, jak píšeme v tomto článku.
Co dělat, když se nemůže dělat skoro nic?
- Vyrazit NA HORY A DÁL! Pořád to do přírody jde, i když možná ne zrovna tam, kam bychom nejvíc chtěli.
- Přečíst všechny naše Hanibal Journaly. I když jste je už četli... :)
- Kouknout, co nového máme na blogu.
- Shlédnout ještě jednou celý seriál Kolem skal!
- Mrkněte na nová videa našem YouTube kanálu.
Všem moc děkujeme za trpělivost a přízeň. I když to možná zní jako prázdná slova, společné odpovědně chování je opravdu jedinou možnou zbraní, kterou můžeme tento stav zlepšit nebo dokonce zvrátit.
Váš Hanibal tým