Měna
Česká koruna CZK
Euro EUR
Poradíme vám s výběrem
+420 220 920 820(všední dny 08:30 - 16:30)

Nezapomněli jste na něco?

Nákupní košík

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Do 29. 11. budeme na všech prodejnách fungovat s výdejním okénkem. Osobní odběry fungují dále! V soboty po dobu vládních opatření máme zavřená výdejní okénka. Více informací najdete zde.

Hanibal v době koronavirové - podzimní vydání

Novinky

22. říjen 2020

Hanibal v době koronavirové - podzimní vydání

Všechny potřebné informace o tom, jak Hanibal funguje v době koronavirové. Vše o prodejnách, respektive výdejnách, e-shopových zásilkách a případných reklamacích či výměně zboží na jednom místě. A k tomu pár tipů, čím si zlepšit náladu.

VÝDEJNY

Stejně jako na jaře, i teď se naše prodejny mění ve výdejny e-shopových objednávek. Musíme ale dodržet několik důležitých pravidel:

  • Otevřeno máme ve standardní otevírací době pouze ve všední dny, v soboty máme zavřeno.
  • Dodržování 2m rozestupů ve výdejně i před ní.
  • Vstup pouze 2 zákazníků najednou, pouze se zakrytými ústy a nosem.
  • Desinfekční prostředek bude k dispozici u vstupu.
  • Upřednostňujeme bezkontaktní platby kartou.
  • Počítejte prosím s tím, že je možné jen vyzvedávat internetové objednávky. Změny v objednávkách na místě a zkoušení produktů není možné.

Děkujeme a budeme se na Vás těšit!

E-SHOP

POŠTOVNÉ ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 500,- KČ.

Náš e-shop i nadále expeduje "ostošest". Posilujeme směny, abychom to všechno zvládli a vaše objednávky se k vám dostali co nejrychleji. Zároveň nabízíme poštovné zdarma při nákupu nad 500,- Kč. Platit to bude do té doby, kdy budou naše prodejny zavřené. 

Dopravní společnosti v době karantény

GLS funguje ve standardním režimu, jen prosí zákazníky, aby své objednávky platili předem. Dobírku u řidiče by mělo být možné zaplatit bezkontaktně kartou.

Zásilkovna má potvrzeno, že výdejny internetových objednávek mohou být otevřené, i když se vyskytují v rámci obchodu, který je jinak vládním nařízením uzavřen. I zde je možné platit pouze bezhotovostně.

Opět jsme mezi způsoby přepraví zařadili i PPL, abychom zvládli odeslat všechny vaše objednávky.

REKLAMACE A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Reklamace nám můžete přinést i na prodejny. Prosíme ale, pokud to je jen trochu možné, abyste nám reklamace zaslali poštou nebo využijte odeslání balíčku přes Zásilkovnu, kde jsou náklady na nás. Jak postupovat při reklamaci najdete zde. Pokud na vás čeká vyřízená reklamace na některé z našich prodejen, zavolejte nám nebo nám napište a my vám reklamaci pošleme domů. 

Výměna zboží z objednávek je na našich výdejnách možná. Pro rychlejší a pohodlnější výměnu bude lepší, když si na nový kousek vybavení uděláte objednávku a my Vám ji připravíme. Až přijdete, vyměníme Vám kus za kus. (např. Je-li Vám vaše nová bunda velká, uděláte objednávku na menší velikost, my Vám ji připravíme k vyzvednutí a až přijdete bundy rychle vyměníme.)

Co dělat, když se nemůže dělat skoro nic?

  • Vyrazit NA HORY A DÁL! A tentokrát to jde i za (některé) hranice!
  • Přečíst všechny naše Hanibal Journaly. I když jste je už četli... :)
  • Kouknout, co nového máme na blogu.
  • Každou středu nezmeškat premiéru nového dílu Kolem skal!
  • Projít archiv na našem YouTube kanálu.

Současná situace netěší nikoho, ale přísná opatření jsou na místě a my věříme, že když na ně budeme všichni adekvátně reagovat, průběh epidemie se zrychlí, odezní rychleji a s menšími následky.

Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Poradíme vám
s výběrem

220 920 820(všední dny 08:30 - 16:30)

info@hanibal.cz