Vrácení zboží
Některý z produktů vám nevyhovuje? Nevadí. Jednoduše ho vraťte. Online a během chvilky.
Provedeme vás vrácením zboží ve čtyřech snadných krocích.
- Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
- Vyberte produkty, které chcete vrátit.
- Zkontrolujte, doplňte poznámky a číslo účtu, kam vám vrátíme peníze.
- Odešlete nám balíček jakoukoliv přepravní službou (nepřijímáme balíky na dobírku).
Na co se nás často ptáte?
Jak a kam můžu zboží vrátit nebo vyměnit?
Nepoužité zboží u nás můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od převzetí (členové Klubu do 30 dnů). Vrácení zboží je snadné. Stačí vyplnit online vratkový formulář. Po jeho vyplnění se vám zobrazí všechny potřebné informace k vrácení zboží. Zboží prosím zasílejte nepoužité a v původním obalu. Děkujeme!
V případě výměny zboží vyplňte poznámku s požadavkem v kroku 3 "Doprava a detaily".
Mohu objednávku vrátit na prodejně?
Ano! Objednávku můžete osobně odnést v otevírací době na jednu z našich prodejen. S sebou potřebujete kromě zboží také fakturu, kterou jsme Vám zaslali e-mailem. Může být vytištěná nebo v elektronické podobě v telefonu. Při osobním vrácení není nutné vyplňovat online vratkový formulář nebo Odstoupení od smlouvy.
Za jak dlouho mi budou vráceny peníze?
Jakmile k nám zboží dorazí, jen zkontrolujeme, zda není nějakým způsobem poškozeno, a pokud je v pořádku, peníze vám vrátíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od doručení balíku.
Nefunguje mi on-line formulář. Jak mohu vrátit zboží?
V případě nefunkčnosti on-line formuláře nebo nákupu přes Heuréku využijte off-line formulář. Vyplněný ho zašlete spolu se zbožím.
Mohu vrátit zboží zdarma?
Tuto službu jsme v minulosti nabízeli. Od 1. 1. 2024 to bohužel již není možné.