Reklamační řád

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu.

1) Nejlépe vyplněním reklamačního formuláře pod zakoupeným zbožím v detailu nákupu, který naleznete po přihlášení v sekci Moje nákupy;

nebo

2) Případně e-mailem na adresu reklamace@hani­bal.cz, nebo telefonicky či písemně na adresu uvedenou níže. Zároveň bychom Vás požádali o vyplnění reklamačního listu. Vytištěný reklamační list pošlete spolu s výrobkem na adresu obchodu (viz. níže).

Zde se jedná o reklamaci vadného či nefunkčního zboží. Pokud chcete vyměnit funkční zboží za jiné, postupujte prosím na této stránce.

  • Vadný výrobek má zákazník za povinnost reklamovat ihned po zjištění vady. Toto platí pro nákup online i v kamenné prodejně.
  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady odesílatele.
  • Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být suché a čisté. Pokud nám dorazí zboží špinavé nebo nekompletní, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného.
  • Doporučujeme ke zboží přiložit veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie.
  • Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
  • Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
  • Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
  • Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme ho přijali na prodejně, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Záruční doba je uvedena u každého zboží.
  • Spotřebitel souhlasí s předáním svých osobních (kontaktních) údajů dodavateli zboží za účelem urychlení a zjednodušení reklamačního řízení.

Reklamační adresa

Hanibal sport - REKLAMACE
Služeb 3056/4
108 00 Praha 10
Tel: 778 088 295
e-mail: reklamace@hani­bal.cz

Reklamaci je také možno uplatnit osobně na některé z našich prodejen:

- Korunní 16, Praha 2
- Senovážné náměstí 20, Praha 1
- Orlí 20, Brno
- Bezručova 3, Plzeň

Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb.

Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.


Doprava zdarma

Při nákupu nad 2000 Kč platíme dopravu po ČR za Vás.

Více o cenách dopravy

Možnost osobního odběru

Objednávku si můžete vyzvednout i na 4 kamenných prodejnách, vše si vyzkoušet a poradit se s námi.

Kde nás najdete

Potřebujete poradit?

720 984 263 (10 - 18 h)

Rádi vám pomůžeme
s výběrem i objednávkou.

Proč nakoupit u nás?

  • Prodáváme jen to, co bychom si sami koupili: Zaměřeni jsme hlavně na české, ale i na zahraniční značky.
  • Testujeme sami na sobě: Víme, jaké boty se hodí na ferraty a jaké kalhoty na trek. Testovali jsme je.
  • Vlastní prodejny & velké sklady: 4 kamenné prodejny a naprostá většina zboží skladem. Vše si můžete před nákupem vyzkoušet.

Klub Hanibal

1% z nákupů zpět
30 dní na vrácení
Žádné starosti s paragony

Více o klubu Hanibal

Soutěžit

Soutěžit

Soutěžit