Reklamační řád

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu reklamace@hani­bal.cz, případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou níže. Zároveň bychom Vás požádali o vyplnění reklamačního listu. Vytištěný reklamační list pošlete spolu s výrobkem na adresu obchodu (viz. níže).

  • Vadný výrobek má zákazník za povinnost reklamovat ihned po zjištění vady. Toto platí pro nákup online i v kamenné prodejně.
  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo opraveno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží na naši adresu na náklady odesílatele.
  • Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být suché a čisté. Pokud nám dorazí zboží špinavé nebo nekompletní, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného.
  • Doporučujeme ke zboží přiložit veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie.
  • Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
  • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o vyřízení reklamace zasláním SMS zprávy nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace od výrobce.
  • Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od doručení na naši prodejnu. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS.
  • Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme ho přijali na prodejně, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Záruční doba je uvedena u každého zboží.

Reklamační adresa

Hanibal sport
Korunní 16
120 00 Praha 2
Tel: 776 166 618
e-mail: reklamace@hani­bal.cz

Reklamaci je také možno uplatnit osobně na některé z našich prodejen:

- Korunní 16, Praha 2,
- Senovážné náměstí 20, Praha 1,
- Orlí 20, Brno.

Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb.

Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.


Doprava zdarma

Při nákupu nad 2000 Kč platíme dopravu po ČR za Vás.

Více o cenách dopravy

Možnost osobního odběru

Objednávku si můžete vyzvednout i na 3 kamenných prodejnách, vše si vyzkoušet a poradit se s námi.

Kde nás najdete

Potřebujete poradit?

720 984 263 (10 - 18 h)

Rádi vám pomůžeme
s výběrem i objednávkou.

Proč nakoupit u nás?

  • Prodáváme jen to, co bychom si sami koupili: Zaměřeni jsme hlavně na české, ale i na zahraniční značky.
  • Testujeme sami na sobě: Víme, jaké boty se hodí na ferraty a jaké kalhoty na trek. Testovali jsme je.
  • Vlastní prodejny & velké sklady: Tři kamenné prodejny a naprostá většina zboží skladem. Vše si můžete před nákupem vyzkoušet.

Klub Hanibal

1% z nákupů zpět
30 dní na vrácení
Žádné starosti s paragony

Více o klubu Hanibal

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.