Reklamační řád

Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu.

1) Nejlépe vyplněním reklamačního formuláře pod zakoupeným zbožím v detailu nákupu, který naleznete po přihlášení v sekci Moje nákupy;

nebo

2) Případně e-mailem na adresu reklamace@hani­bal.cz, nebo telefonicky či písemně na adresu uvedenou níže. Zároveň bychom Vás požádali o vyplnění reklamačního listu. Vytištěný reklamační list pošlete spolu s výrobkem na adresu obchodu (viz. níže).

Zde se jedná o reklamaci vadného či nefunkčního zboží. Pokud chcete vyměnit funkční zboží za jiné, postupujte prosím na této stránce.

  • Vadný výrobek má zákazník za povinnost reklamovat ihned po zjištění vady. Toto platí pro nákup online i v kamenné prodejně.
  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno (celé či jen vadná součást (pokud je to možné)), opraveno či po vzájemné dohodě poskytnuta přiměřená sleva z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může kupující buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny.
  • Reklamaci zboží je třeba uplatnit osobně nebo zaslat na naši adresu. V případě přiznaného práva plynoucího z reklamace pak účelně vynaložené náklady hradí prodávající. Náhrada takových nákladů (vynaložených při uplatnění tohoto práva) musí být uplatněna do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
  • Zboží musí být pro správné posouzení odpovědnosti za vady zboží dodáno kompletní (pro účel posouzení dané vady). Musí být suché a čisté. Pokud nám dorazí zboží špinavé nebo nekompletní (pro správné posouzení odpovědnosti za vady zboží), bude zasláno zpět.
  • Doporučujeme ke zboží přiložit listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie. Usnadní a urychlí to reklamační řízení.
  • Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
  • Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
  • Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí SMS, členy Klubu Hanibal pak i formou e-mailu.
  • Pokud si zboží nevyzvednete do 2 měsíců ode dne, kdy jsme ho přijali na prodejně, bude Vám účtováno skladné ve výši 5 korun za den.
  • Záruční doba je 24 měsíců (pokud není v detailu zboží uvedeno jinak) od data převzetí zboží.
  • Spotřebitel souhlasí s předáním svých osobních (kontaktních) údajů dodavateli zboží za účelem urychlení a zjednodušení reklamačního řízení. Tento souhlas má právo odmítnout.
  • Podrobně Vaše práva z vadného plnění rozvijí patřičný odstavec Nákupního řádu.

Reklamační adresa

Hanibal sport - REKLAMACE
Litevská 1174/8
100 00 Praha 10
Tel: 220 920 820
e-mail: reklamace@hani­bal.cz

Reklamaci je také možno uplatnit osobně na některé z našich prodejen:

- Korunní 16, Praha 2
- Senovážné náměstí 20, Praha 1
- Orlí 20, Brno
- Bezručova 3, Plzeň

Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb.

Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.


Doprava zdarma

Při nákupu nad 2000 Kč platíme dopravu po ČR za Vás.

Více o cenách dopravy

Možnost osobního odběru

Objednávku si můžete vyzvednout i na 4 kamenných prodejnách, vše si vyzkoušet a poradit se s námi.

Kde nás najdete

Potřebujete poradit?

220 920 820 (10 - 18 h)

Rádi vám pomůžeme
s výběrem i objednávkou.

Klub Hanibal

3 % z nákupů zpět
60 dní na vrácení
Žádné starosti s paragony

Více o klubu Hanibal

Soutěžit

Soutěžit