Měna
Česká koruna CZK
Euro EUR
Poradíme vám s výběrem
+420 220 920 820(všední dny 08:30 - 16:30)

Nezapomněli jste na něco?

Nákupní košík

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Od 27. 12. do 22. 1. máme pro vás otevřené výdejny. Veškeré informace o výdejnách a možnosti vrácení vánočních dárků najdete zde.

Hanibal v době koronavirové - zimní edice

Novinky

23. prosinec 2020

Hanibal v době koronavirové - zimní edice

PES hlásí, že je na pětce. Opatření, která zavedla vláda budou platit od 27. prosince 2020 do 22. ledna 2021 a my tak musíme mít opět téměř zavřeno. Přečtěte si jak v této době bude fungovat Hanibal.

VÝDEJNY

Stejně jako na jaře a na podzim, i teď se naše prodejny mění ve výdejny e-shopových objednávek. Musíme ale dodržet několik důležitých pravidel:

OTEVÍRACÍ DOBA

  • Otevřeno budeme mít na všech prodejnách v rozmezí 10 - 18 hod.

A TO OSTATNÍ:

  • Dodržování 2m rozestupů ve výdejně i před ní.
  • Vstup pouze 1 zákazníka najednou, pouze se zakrytými ústy a nosem.
  • Desinfekční prostředek bude k dispozici u vstupu.
  • Upřednostňujeme bezkontaktní platby kartou.
  • Počítejte prosím s tím, že je možné jen vyzvedávat internetové objednávky.

Děkujeme a budeme se na Vás těšit!

E-SHOP

Náš e-shop i nadále expeduje "ostošest". 

Dopravní společnosti v době karantén

GLS funguje ve standardním režimu, jen prosí zákazníky, aby své objednávky platili předem. Dobírku u řidiče by mělo být možné zaplatit bezkontaktně kartou.

Zásilkovna má potvrzeno, že výdejny internetových objednávek mohou být otevřené, i když se vyskytují v rámci obchodu, který je jinak vládním nařízením uzavřen. I zde je možné platit pouze bezhotovostně.

I nadále zůstává v nabídce i PPL, abychom zvládli odeslat všechny vaše objednávky.

REKLAMACE A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Reklamace nám můžete přinést i na prodejny. Prosíme ale, pokud to je jen trochu možné, abyste nám reklamace zaslali poštou nebo využijte odeslání balíčku přes Zásilkovnu, kde jsou náklady na nás. Jak postupovat při reklamaci najdete zde.Pokud na vás čeká vyřízená reklamace na některé z našich prodejen, zavolejte nám nebo nám napište a my vám reklamaci pošleme domů. 

Výměna zboží z objednávek je na našich výdejnách možná. Pro rychlejší a pohodlnější výměnu bude lepší, když si na nový kousek vybavení uděláte objednávku a my Vám ji připravíme. Až přijdete, vyměníme Vám kus za kus. (např. Je-li Vám vaše nová bunda velká, uděláte objednávku na menší velikost, my Vám ji připravíme k vyzvednutí a až přijdete bundy rychle vyměníme.), Samozřejmě stále platí, že nám můžete zboží poslat i přes Zásilkovnu, jak píšeme v tomto článku. 

Koupil(a) jsem nevhodný Vánoční dárek. Co s tím?

Pokud jste zakoupili zboží zakoupené mezi 1. listopadem a 23. prosincem 2020 a jste členem Klubu Hanibal, tak můžete takto nevhodně zakoupené dárky vrátit či vyměnit za jiné zboží do 31. ledna 2021. Jako člen Klubu máte i nadále benefit „možnost vrácení do 60 dní“ – v danou chvíli pro Vás samozřejmě platí výhodnější z těchto podmínek.

Pokud jste zakoupili zboží zakoupené mezi 1. listopadem a 23. prosincem 2020 a NEjste členem Klubu Hanibal, tak můžete takto nevhodně zakoupené dárky vyměnit za jiné zboží do 31. ledna 2021.

Co dělat, když se nemůže dělat skoro nic?

  • Vyrazit NA HORY A DÁL! A tentokrát to jde i za (některé) hranice!
  • Přečíst všechny naše Hanibal Journaly. I když jste je už četli... :)
  • Kouknout, co nového máme na blogu.
  • Každou středu nezmeškat premiéru nového dílu Kolem skal!
  • Projít archiv na našem YouTube kanálu.

Současná situace netěší nikoho, ale přísná opatření jsou na místě a my věříme, že když na ně budeme všichni adekvátně reagovat, průběh epidemie se zrychlí, odezní rychleji a s menšími následky.

Porovnání produktů zavřít

Zboží bylo přidáno do porovnání produktů.

Poradíme vám
s výběrem

220 920 820(všední dny 08:30 - 16:30)

info@hanibal.cz